2023. július 9., vasárnap

Csepeli kurva blues - 3. Adrija élő insta videója

Nagy nehezen elhelyeztem a telefonomat, hogy ne dőljön el. Gyorsan a kamerában még megigazítottam a hajamat és megnyomtam a gombot, amivel elindult az élő adás. Pár másodperc alatt összegyűlt már 20 ember. Kommenteket is elkezdtek írni, hogy „Szia!” meg ilyenek.

– Sziasztok! – köszöntem vissza nekik. – Mindjárt elkezdem a mondanivalómat csak várok még hátha jönnek emberek. Várjatok teszek magamra valami filtert, mert csúnya vagyok – horkantottam fel.

Elkezdtem böngészni őket, majd végül azt választottam, ami vintage hangulatú volt és egy kis smink is volt rajtam. Plusz egy pillangó tetkó az arcomon.

– Ez tök jól áll, de nem fogom bevállalni, hogy magamra varrjam – jegyeztem meg a pillangó tetkóra.

Hirtelen megláttam, hogy már 50-en vagyunk és közben kedves barátnőm Svetlana kommentelt.

– Itt van Svetlana! – lelkesedtem barátomnak Csabinak, aki mögöttem feküdt az ágyon.

– Igen? – kérdezte.

– Aha – válaszoltam. – Bok đevojko! Kako si? – köszöntem neki horvátul.

Tudom, hogy szerb, de valamennyire érteni fogja. Válaszolt, hogy minden fasza van vele és hogy balhé lesz-e.

– Dehogy lesz balhé. Csak egy kis pletyi.

– Hívjad be a liveba és akkor lesz balhé – utalt Csabi a volt barátnőmre.

– Hagyjál már, nem fogom behívni – egy kis csönd után elkezdtem a mondanivalómat. – Kurva sokan vagyunk már, szóval elkezdem, amit akarok. Összebalhéztam Natival és engem beállított mindennek és gondoltam kiteregetek róla mindent…

– Osszátok a liveot, hogy eljusson ehhez a nőhöz! – kiabálta Csabi.

– Maradjál már csendben! – nevettem el magam. – Mivel platformon nagy a szám csak, ezért platformon mondok el róla mindent…

Megakadt a szemem egy kommenten, amit hangosan felolvastam.

– „Szerintem nem kéne ennyire lesüllyedned.” Bátyám is lesüllyedt ennyire, hogy screeneket rakott ki a mi balhénkról. – ezen Csabi hangosan felnevetett, hogy azt hittem meghal.

– Geci – mondta két fulladás között. 

– Na a lényeg, hogy elkezdem az elejéről, ugyanis mikor fodrász barinőmnek kellett modell a férfi vágásra. Közölted, hogy az urad elvállalja, aztán valamiért féltetted a picsádat, hogy le kell borotválni a szakállát. Meg ne haragudj, te adtad neki a szövegeket, mert totál, úgy írt, mint te és én láttam a beszélgetést. Röviden fogykós. Volt, hogy elmentünk drag bingora a bátyámmal és te bebaszva közölted, hogy meglovagoltad az urad ruhástól, miközben utálom, ha valaki kitárja a szexuális életét.

– Be volt baszva, na.

– De kurva cringe volt – fordultam hátra a pasimhoz. (nem tudom mi ő nekem, mert a groupieja vagyok.)

– Jó, azért te se vagy annyira prűd – mondta felháborodva.

– Mindegy, ezt így közölte röhögve én meg azt hittem ott halok meg – folytattam tovább a nézőknek. – Az a baj ezt nem tudom megfogalmazni, ilyenkor mit érzek. Aztán bocsánatot kért és elmagyaráztam megint, hogy ez engem zavar és megígérte nem fog több ilyet. Plot twist: mégis!

– Na végre jön a jó része. Ebbe már én is benne vagyok – ült fel az ágyon Csabi és közelebb jött hozzám, én közben cigire gyújtottam.

– Érzem fel fogom baszni magam és inkább most előzőm meg – mondtam, miután kifújtam a füstöt. – Bevallom én is hibás vagyok, hogy nem közöltem, hagyja abba. De ember minek szagolod a kotont? Tehát, így elkezded ezt ecsetelni szappan illatú a koton – röhögtem el magam és utána beleszívtam a cigimbe. – Utána le lettem hordva mindennek, milyen ember vagyok, hogy csak nekem lehet igazam, amiért elmondtam miért tartom szar ötletnek lefeküdtél pár hét után vagy nap, fasz tudja.

– Egy szóval nem mondta ezt – erősített meg Csabi. – És még azt is mondtad, hogy nem lehet másnak véleménye. Csak az lehet, amit Adrija gondol.

– Igen, ez is volt – jegyeztem meg, miután kifújtam egy újabb füstöt. – Majd jött a balhé kettő, ami a Burger & Brews Arcade Pubban zajlott le. Ott volt Svetlana, Csabi, Nati és én. Annak az lett a vége, hogy mekkora szar alak vagyok.

– Adrija, sírt hazafelé! Azt hittem rá kell hívni a mentőket, geci. Mesélhetem én tovább?

– Nekem mindegy – vontam meg a vállam.

– Bocsánatot nem voltál hajlandó kérni, mert kikérted magadnak mire. Akkor kérdezem én, neki miért kéne egy kurva régi dolog miatt? Amire senki se emlékszik. Hiába van screenshotod róla.

– A másik meg nagyon kétarcú vagy – folytattam. – Itt osztod meg, hogy így kell bánni egy mentális beteggel meg ilyenek. Velem ez kurvára nem sikerült – nevettem el magam kínosan. – Utána nem beszéltünk. Jött a Lóránd/Lóránt balhé, amiért nem válaszoltam mi bajom van vele. Kitöröltél mindenhol. Kivéve a Csabit.

– Biztos kell a faszom, de már fogva végig – visítva röhögtem fel. – Meg én nem vagyok sugar daddy, szóval tőlem ne várj random pénzutalásokat.

– Összefoglalva. Te egy csepeli kurva vagy és az is maradsz, aki egy kétszínű nőszemély. Azt hiszed nagy asszony vagy, mert megtosztak párszor meg balhézni kell a rendszerrel. Ja és megkaptam ne keressem, olyan szándékkal többé, hogy meg akarom vele beszélni a dolgokat.

– Tök korrekten ráírt az asszony és ez a picsa elkezdte manipulálni – közben elnyomtam a cigimet. 

– Na csumi! – nyomtam meg az élő adás befejezés gombot. – Balhé lesz? – kérdeztem Csabit.

– Óriási balhé lesz – válaszolt feszengve.

Nincsenek megjegyzések: