2019. április 20., szombat

Az óceán képregényei – I. Az ablakon kívül


Sziasztok! Én Janett C. vagyok. Sokan ismerhetek a Geek World nevű blogról. Ott találtok egy bejegyzést, hogy miért nyitottam a GW-nek kistestvért. Jó olvasást!

Sose gondoltál még bele, hogy mi van a világgal, ha nem vagy kint az utcán, igaz? Egyáltalán kiszoktál nézni az ablakodon? Vagy egyáltalán szoktad figyelni mi történik az utcán mikor kint vagy? Nem tudom ezek után mennyire fogtok ijesztőnek tartani, de én elég sokszor kinézek az ablakomon meg nézem az embereket az utcán. Sokszor leszólnak, mikor az utcán vagyok, hogy mit nézel, de nem tehetek róla, ha az emberek inspirálnak. Visszatérve az eredeti témához. Az este a kedvenc napszakom. Fogalmam sincs miért talán azért, mert akkor születtem. Sötét az égbolt, látsz még pár felhőt, ahogy a hideg szél fúj, aztán látod, hogy a falevelek mozognak, csendes az utca, pár kocsi megy el csak néha. Egyszerűen imádom. A nap többi szakaszában is megtalálom a szépet. Éjjel még csendesebb az utca, fekete az égbolt, utca lámpák világítanak, kutyák ugatnak, éjszakai buszok mennek el és talán ennyi. Ott a hajnal, mikor a nap kezd felkelni, picit több kocsi jár, és a többi buszjárat. Ilyenkor még azt se tudom, hol vagyok, szóval ennyit tudok elmondani. A következő napszak a reggel. Mikor a nap már fent van, a madarak csicseregnek, elindul az élet az utcákon, mindenki megy iskolába, dolgozni, vásárolni és a többi. Ott van a dél, mikor arra vársz csak, hogy menj haza bárhol is vagy. A délután, mikor meleg van és hulla fáradt, idegeskedsz, mikor jön már a busz, vagy azért, mert lekésted. És szépen elölről kezdődik újra az egész. Most is este van. Este írom ezt a novelláskötetet és néztem ki az ablakon. A felhők eltakarják a holdat, a virágboltnál ég a villany, egy kocsi ment el csak és egy fiatal pár. Egyre jobban kezdtem elemezni mi történik ahol lakok, mikor hirtelen.
 Pisilnem kell. – sóhajtottam fel és ezzel a mondattal elmentem az ablaktól.

2 megjegyzés:

Reinman Franciska írta...

Hali! :)
Érdekes kis előszó. Darren Shan könyve jut eszembe róla, hogy a könyvekben sosem megy ki senki a vécére :D
Ha szeretnél egy picit csiszolni rajta, és megfogadsz egy tanácsot, akkor a közepén azt az éles törést elsimítod kicsit, és jobban átvezeted az emberek figyelését az időjárás leírásába. Nem csak elintézed egy kiszólással, hogy visszatérve az eredeti témához :)
De ügyes kezdés, jövök még!
Szép napot :)

Janet Mira Yılmaz írta...

Szia! Ne haragudj, hogy csak most válaszolok. Köszönöm szépen a véleményedet! :)