2023. július 9., vasárnap

Csepeli kurva blues - 1. Napló

HÉTFŐ

Micsoda elbaszott világ! Végre bekerülők Bochkor műsorába, és pont mielőtt felsétálnék a színpadra, felgyulladt a Notre-Dame. Ez a fasz az utolsó pillanatban lemondja a műsort, hogy egy rendkívüli epizódot adjon a kibaszott áldozatokról!!! Ki a faszt érdekel?!? Megy valaki hozzájuk egy hét múlva? Vajon a fél kibaszott karrierjüket azzal töltötték, hogy bekerüljenek ebbe a műsorba??? Nem, csak kurvára meghaltak! Egyébként is felmentem a színpadra – hadd tudja meg, hogy nem lehet megakadályozni egy istenverte TV messiást, de a biztonságiak közbe szóltak, hogy ami fel volt véve, az rossz lett, vagy valami szarság volt.


KEDD

Ma elegem lett, és a Parlament elé vonultam, hogy részt vegyek a globális klímasztrájkon. Megkaptam a ruhát, ami bőr anyagból készült, rekedtre kántáltam a torkomat az út felén, amíg a középiskolás földrajz TANÁROM felismert és azt mondta szexin nézek ki <3 úgyhogy egy automatának dőltem és eljátszottam, hogy megfulladok egy légfaszon :o rácsaptam a fenekemre, mert tudtam, hogy imádja a széplányokat. Elvitt a lakásába, hozzáláncolt ahhoz a baszott nagy franciaágyhoz és addig kúrt engem durván, amíg minden ágytámaszt el nem törtem, elárasztott pénzben és máris tervezem, hogy legközelebb ugyanekkor találkozom vele.


SZERDA

Vitába keveredtem Várkonyi Andreával, a tanár-diák tüntetésről beszélgettünk azokról, akik megvakultak a könnygáztól, miután valamelyik rendőr a tüntetőkre fújta. Lehet, hogy a médiában egy buta nőnek tűnik, de nagyon értelmesen el tudtam vele beszélgetni, ezért gondoltam mondok neki valami szépet. Azt mondtam, elég menők, és talán szeretnének a rajongóim lenni. A fenébe is, a régi képeket nézegetve azt gondoltam, hogy ez egy kibaszott nagy szégyen, mert akkora dudor volt a szemük, mint Pécs. Jó elpazarolt farkak. Ő meg csak nézett rám a hülye vigyorával, és közölte, hogy húzzak a faszba… picsa.


CSÜTÖRTÖK

Höööööh… AaaA!!!


PÉNTEK

Jézusom, azt se tudom, merre van előre… Kibaszottul ki vagyok ütve. A srácok hoztak valami tömény szart, vagy ilyesmit, de ez úgy szétcsapott, mint egy kibaszott tűzoltóautó. Nem tudom mi történt, de minden pisaszagú, a fürdőszobában van egy lómaszk. Ha tippelnem kéne, valószínűleg én viseltem és meglovagoltak, a térdeim még mindig fájnak. Nem tudom ki volt az, csak abban reménykedem, hogy a földrajz tanárom volt, és nem az a ribanc a 8-as lakásból.

Nincsenek megjegyzések: